Termék kategóriák
Claw Swift S1P SRC ESD fekete/sárga hálós védőbakancs 41
Claw Swift S1P SRC ESD fekete/sárga hálós védőbakancs 41
Cikkszám: 9SWIH10041
Rendelhető
27 178 Ft 21 400 Ft + ÁFA

Claw Swift S1P SRC ESD fekete/sárga hálós védőbakancs 41

Cikkszám: 9SWIH10041
27 178 Ft 21 400 Ft + ÁFA
Rendelhető
Claw Swift egy könnyű, hajlékony és szellőző védőbakancs.
Poliészter felsőrész nubuk megerősítéssel
Claw Swift optimális légáteresztést és tartósságot biztosít száraz környezetben.
Kétrétegű PU járótalpa garantálja az egész napos kényelmet.
Alumínium / kompozit, textil védelmi rendszere hozzájárul a sportos megjelenéshez.
Rendelhető
Vásároljon regisztrációval és 544 Ft-ot levásárolhat a rendelés átvétele után!
Vagy rendelje meg telefonon:
60 napos pénzvisszafizetési garancia

Outlet.  Mindig kedvező árak.

Hűségpont rendszer a további kedvezményekért

Külső raktár G
101 PÁR
kiszállítás 2-5 munkanap
Előnyök
Szállítás
Kérdése van?
Gyakran ismételt kérdések

Garancia-60 napos pénzvisszafizetési garanciát vállalunk. 

Minden rendeléshez ajándékot adunk.

Hűségpontrendszer - fizessen pontokkal!

Cserelehetőség

 

A futárszolgálatot a DPD  partnerünk nagy tapasztalattal, biztonságosan, és kedvező feltételekkel, utánvétes formában is kiszállítja az Önök által kért termékeket.

A házhozszállítás díjai:

0- 3 Kg: 1.890 Ft

3,1- 5 Kg: 1.990 Ft

5,1- 10 Kg: 2.190 Ft

10,1- 15 Kg: 2.290 Ft

15,1- 20 Kg: 2.490 Ft

20,1- 25 Kg: 2.690 Ft

25,1- 31,5 Kg: 3.290 Ft

31,51- 60 Kg: 5.390 Ft

60,1- 100 Kg: 8.690 Ft

100,1- 200 Kg: 10.890 Ft

200,1- 300 Kg: 13.990 Ft

Utánvét összege az alábbiak szerint alakul:

0-20.000 Ft: 590 Ft

20.001-50.000 Ft: 690 Ft

50.001-100.000 Ft: 790 Ft

100.001-200.000 Ft: 1090 Ft

200.001-300.000 Ft: 1290 Ft


1. SMS és e-mail értesítés a csomag feladásáról
A DPD SMS-ben vagy e-mailen értesíti Önt a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét.  

2. SMS és e-mail értesítés a kiszállítás megkezdéséről
A második e-mail/SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldjük, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.

3. Értesítés a sikertelen kiszállításról, hogy ne érje meglepetés
Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítjük e-mailen vagy SMS-ben. 


4. Kézbesítési lehetőség
Normál esetben a DPD kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését, utána további átvételi lehetőséget biztosít a címzetthez legközelebbi.

 

Maradt még megválaszolatlan kérdése? Keressen minket!

E-mail: hello@mekoutlet.hu

Telefon: +36-1 300 9092

Messenger üzenet: írok Facebookon

Mikor szállítják ki a megrendelésemet?
A DPD a kiszállítást hétköznapokon munkaidőben teljesíti 8:00 - 17:00 között. A kiszállítás megkezdéséről a futárszolgálat SMS értesítőt küld. A csomagot a DPD weboldalán is nyomon követheti.

Kell-e fizetnem a szállításért?
Amennyiben rendelésének összege meghaladja a nettó 99 000 Ft-ot, mi álljuk a szállítás díját. Nettó 99 000 Ft-ot meg nem haladó rendeléseknél az egész ország területére 1890 Ft a kiszállítás díja (3 kg-ig). Az említett kiszállítási feltételek kizárólag belföldön érvényesek, a külföldi csomagküldés egyedi díjszabású, ami függ a csomag méretétől és súlyától. A pontos díjszabásról érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.

Hogyan fizethetek utánvétel esetén?
Készpénzzel illetve bankkártyával tudja kiegyenlíteni a futárnak az utánvétel összegét.

Hogyan követhetem nyomon a csomagom?
Miután csomagját összekészítettük, és átadtuk a DPD-nek, egy e-mail értesítést kap az Ön által megadott e-mail címre. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot, melyet a DPD csomagkövető oldalán ellenőrizhet.

Futárszolgálattal kértem a kiszállítást, de mégsem jó az időpont. Van lehetőség módosításra?
A kiszállítás megkezdéséig lehetőség van mind az időpont, mind a szállítási cím megváltoztatására. A csomag feladásáról kiküldött e-mail-ben a csomagszámra kattintva kiválaszthatjuk a számunkra megfelelő új időpontot vagy akár új címet.

Nem voltam otthon a kiszállításkor, mi a teendő?
Ha csomagjának kiszállítása sikertelen, az DPD e-mail és sms értesítőt küld a sikertelen kiszállításról. 

Normál esetben a DPD kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését, utána további átvételi lehetőséget biztosít.


Szeretném, ha minél előbb megérkezne a megrendelt termék. Mik a lehetőségeim?
Törekszünk arra, hogy a rendelést követően a lehető leghamarabb a futárhoz kerüljön a megrendelt áru, és zökkenőmentesen meg is érkezzen a megadott címre! A gyors és gördülékeny csomagfeladás cégünk alapfilozófiája, mindent elkövetünk, hogy a termékeidet a rendelést követően rövid határidővel áttudjad venni!

Elégedettségi garancia

Cégünk 15.000+ online rendelést szolgált ki

Szakértői segítség

Nem hagyjuk hibásan választani, telefonon segítünk.

Kiváló ár-érték arány

Törekszünk a kedvező online árak biztosítására

Széles termékkínálat

Több mint 20.000 termék elérhető az oldalunkon.