GYIK
1. Milyen termékek találhatóak, illetve milyen tevékenységgel foglalkozik webáruházunk.
A webáruházunk katonai és munkaruházati webshop. Minőségi termékeinket outlet áron értékesítjük vásárlóinknak.
2. Ha nem jó a méret, ki lehet cserélni?
Igen, természetesen, 14 nap áll rendelkezésre a cserére. A csere és visszaküldés folyamatáról a Vásárlói segédlet menüpont legördülő menüjében a Csere, visszaküldés fül alatt talál bővebb információt.
3. Van visszavásárlási garancia?
Igen, természetesen, 14 napig indok nélkül elállhatsz a vásárlástól. Ez esetben a teljes összeget egy általad megadott bankszámlaszámra utaljuk vissza. A csomag visszajuttatásának költsége téged terhel. Kérjük vedd figyelembe, hogy a terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában tudjuk visszavenni. Kimosott, csomagolás nélküli, az eredetivel összeegyeztethetetlen illatot árasztó terméket nem áll módunkban sem cserélni, sem visszavásárolni.
4. Hol van üzletetek?
Jelenleg üzletünk nincsen, csak online vásárlásra van lehetőség.
5. Fel lehet valahol próbálni a termékeket?
Jelenleg nincs lehetőség próbalehetőségre, de kérlek nézd meg minden termék leírásánál lévő mérettáblázatot, ami nagyban segíthet a vásárlásban és a megfelelő méret kiválasztásában.
6. Mi történik, ha nem tudom átvenni a terméket?
Ha nem tudod átvenni, mert nem vagy otthon, értesítést kérsz, semmi probléma. Írd nekünk megjegyzésbe a rendelésnél, hogy keressenek mielőtt hozzák a csomagot, vagy amennyiben nem tartózkodsz otthon válaszd kényelmes átvételi lehetőségünket, a PostaPontot.
7. Mi történik, ha a rendelés leadása után mégis meggondolom magam, vagy módosítani szeretnék?
Ez esetben kérjük írj egy e-mailt az info@mekoutlet.hu e-mail címre, vagy hívj minket a 06-30/152-6168 telefonszámon
8. Mi történik, ha nem veszem át a megrendelt csomagot?
Amennyiben a csomagot nem veszed át, úgy sajnos nem tudunk újabb utánvételes rendelést elfogadni Tőled, csak előre utalással tudsz fizetni.
9. Tudok a futárnál is fizetni?
Igen, természetesen, ehhez kérünk válaszd az utánvétes fizetési lehetőséget.
10. Mennyibe kerül a szállítás?
A Szállítási lehetőségek menüpont alatt tudsz bővebb információkat találni a szállításról.
11. Biztonságos a Bankkártyás fizetés?
Teljes mértékben. Cégünk a CIB bankkártyás fizetési rendszerét használja, Magyarország egyik legmegbízhatóbb rendszere. A tranzakciókról riportok készülnek, melyek bármikor visszaellenőrizhetőek Ön által is.
12. Tudtok segíteni abban, hogy milyen méretet válasszak?
Igen, természetesen. Bátran írj nekünk egy e-mailt az info@mekoutlet.hu e-mail címre, vagy hívd ügyfélszolgálatunkat a 06-30/152-6168 telefonszámon, ahol kollegánk áll rendelkezésedre és tud segíteni Neked.
13. Elrontottam a méretet, darabszámot, stb. Mit tehetek?
Kérünk, ha ezt még időben észrevetted, hívj minket telefonon a 06-30/152-6168 telefonszámon és kollegánk segít majd ebben. Amennyiben éppen nem vagyunk elérhetőek, írj egy e-mailt az info@mekoutlet.hu e-mail címre.
14. Több termék vásárlásánál hogyan változik a szállítási költség?
Több termék vásárlásánál a szállítási költséget egyszer számítjuk fel, tehát nem kell többet fizetni a megjelölt szállítási díjaknál. Figyeld akcióinkat, hiszen meg is tudod spórolni a szállítási költséget amennyiben az akcióban szereplő vásárlási összeg felett rendelsz. Ez esetben a szállítási díj 0 Ft is lehet.