Termék kategóriák

Weston single jersey galléros póló férfi sötétszürke melírozott 4xl

Cikkszám: 015-K38-06-4XL
2 489 Ft 1 960 Ft + ÁFA
Nincs raktáron
  • Rövid ujjú Single Jersey póló
  • 1:1 bordás kötésű gallérral a nyakrész szalaggal megerősítve
  • 2 gomb az anyag színében
  • szilikonos technológiai kezelés
  • papír címke
  • nyomtatáshoz, hímzéshez alkalmas
  • Anyag: 100% pamut, 180 g/m2
  • az anyagösszetétel eltérő lehet: 06 - sötét szürke melír szín 85 % pamut, 15 % viszkóz
  • Méretek: S - 4XL
  • Szín: sötétszürke melírozott
  • Nincs raktáron
    Vásároljon regisztrációval és 50 Ft-ot levásárolhat a rendelés átvétele után!
    Vagy rendelje meg telefonon:
    60 napos pénzvisszafizetési garancia

    Outlet.  Mindig kedvező árak.

    Hűségpont rendszer a további kedvezményekért

    Előnyök
    Szállítás
    Kérdése van?
    Gyakran ismételt kérdések

    Garancia-60 napos pénzvisszafizetési garanciát vállalunk. 

    Minden rendeléshez ajándékot adunk.

    Hűségpontrendszer - fizessen pontokkal!

    Cserelehetőség

     

    A futárszolgálatot a DPD  partnerünk nagy tapasztalattal, biztonságosan, és kedvező feltételekkel, utánvétes formában is kiszállítja az Önök által kért termékeket.

    A házhozszállítás díjai:

    0- 3 Kg: 1.890 Ft

    3,1- 5 Kg: 1.990 Ft

    5,1- 10 Kg: 2.190 Ft

    10,1- 15 Kg: 2.290 Ft

    15,1- 20 Kg: 2.490 Ft

    20,1- 25 Kg: 2.690 Ft

    25,1- 31,5 Kg: 3.290 Ft

    31,51- 60 Kg: 5.390 Ft

    60,1- 100 Kg: 8.690 Ft

    100,1- 200 Kg: 10.890 Ft

    200,1- 300 Kg: 13.990 Ft

    Utánvét összege az alábbiak szerint alakul:

    0-20.000 Ft: 590 Ft

    20.001-50.000 Ft: 690 Ft

    50.001-100.000 Ft: 790 Ft

    100.001-200.000 Ft: 1090 Ft

    200.001-300.000 Ft: 1290 Ft


    1. SMS és e-mail értesítés a csomag feladásáról
    A DPD SMS-ben vagy e-mailen értesíti Önt a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét.  

    2. SMS és e-mail értesítés a kiszállítás megkezdéséről
    A második e-mail/SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldjük, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.

    3. Értesítés a sikertelen kiszállításról, hogy ne érje meglepetés
    Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítjük e-mailen vagy SMS-ben. 


    4. Kézbesítési lehetőség
    Normál esetben a DPD kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését, utána további átvételi lehetőséget biztosít a címzetthez legközelebbi.

     

    Maradt még megválaszolatlan kérdése? Keressen minket!

    E-mail: hello@mekoutlet.hu

    Telefon: +36-1 300 9092

    Messenger üzenet: írok Facebookon

    Mikor szállítják ki a megrendelésemet?
    A DPD a kiszállítást hétköznapokon munkaidőben teljesíti 8:00 - 17:00 között. A kiszállítás megkezdéséről a futárszolgálat SMS értesítőt küld. A csomagot a DPD weboldalán is nyomon követheti.

    Kell-e fizetnem a szállításért?
    Amennyiben rendelésének összege meghaladja a nettó 99 000 Ft-ot, mi álljuk a szállítás díját. Nettó 99 000 Ft-ot meg nem haladó rendeléseknél az egész ország területére 1890 Ft a kiszállítás díja (3 kg-ig). Az említett kiszállítási feltételek kizárólag belföldön érvényesek, a külföldi csomagküldés egyedi díjszabású, ami függ a csomag méretétől és súlyától. A pontos díjszabásról érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.

    Hogyan fizethetek utánvétel esetén?
    Készpénzzel illetve bankkártyával tudja kiegyenlíteni a futárnak az utánvétel összegét.

    Hogyan követhetem nyomon a csomagom?
    Miután csomagját összekészítettük, és átadtuk a DPD-nek, egy e-mail értesítést kap az Ön által megadott e-mail címre. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot, melyet a DPD csomagkövető oldalán ellenőrizhet.

    Futárszolgálattal kértem a kiszállítást, de mégsem jó az időpont. Van lehetőség módosításra?
    A kiszállítás megkezdéséig lehetőség van mind az időpont, mind a szállítási cím megváltoztatására. A csomag feladásáról kiküldött e-mail-ben a csomagszámra kattintva kiválaszthatjuk a számunkra megfelelő új időpontot vagy akár új címet.

    Nem voltam otthon a kiszállításkor, mi a teendő?
    Ha csomagjának kiszállítása sikertelen, az DPD e-mail és sms értesítőt küld a sikertelen kiszállításról. 

    Normál esetben a DPD kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését, utána további átvételi lehetőséget biztosít.


    Szeretném, ha minél előbb megérkezne a megrendelt termék. Mik a lehetőségeim?
    Törekszünk arra, hogy a rendelést követően a lehető leghamarabb a futárhoz kerüljön a megrendelt áru, és zökkenőmentesen meg is érkezzen a megadott címre! A gyors és gördülékeny csomagfeladás cégünk alapfilozófiája, mindent elkövetünk, hogy a termékeidet a rendelést követően rövid határidővel áttudjad venni!

    Elégedettségi garancia

    Cégünk 15.000+ online rendelést szolgált ki

    Szakértői segítség

    Nem hagyjuk hibásan választani, telefonon segítünk.

    Kiváló ár-érték arány

    Törekszünk a kedvező online árak biztosítására

    Széles termékkínálat

    Több mint 20.000 termék elérhető az oldalunkon.