Termék kategóriák
Termék kategóriák

Alden S2 biztonsági cipő méret. 45

Cikkszám: ALDEN-S2-45
8 849 Ft 6 968 Ft + ÁFA
Nincs raktáron
ALDEN S2 biztonsági cipő, mokaszin típusú, 200 J energiájú ütéseknek és 15 kN zúzódásnak ellenálló acél védőorrral. A lábbeli felsőrésze mikroszálas, könnyen tisztítható. Csúszásgátló talp kétsűrűségű PU/PU poliuretánból, antisztatikus, olajálló. Energiaelnyelés a sarok területén. Bélés légáteresztő anyagból. Bebújós cipő, fűző nélkül. Élelmiszeripar számára készült. S2 kategória. Megfelelnek az EN ISO 20345:2022 szabvány S2 SR kategória követelményeinek
Nincs raktáron
Színek
Méret
Mérettáblázat
Vásároljon regisztrációval és 177 Ft-ot levásárolhat a rendelés átvétele után!
Vagy rendelje meg telefonon:
60 napos pénzvisszafizetési garancia

Outlet.  Mindig kedvező árak.

Hűségpont rendszer a további kedvezményekért

Előnyök
Szállítás
Kérdése van?
Gyakran ismételt kérdések

Garancia-60 napos pénzvisszafizetési garanciát vállalunk. 

Minden rendeléshez ajándékot adunk.

Hűségpontrendszer - fizessen pontokkal!

Cserelehetőség

 

A futárszolgálatot a DPD  partnerünk nagy tapasztalattal, biztonságosan, és kedvező feltételekkel, utánvétes formában is kiszállítja az Önök által kért termékeket.

A házhozszállítás díjai:

0- 3 Kg: 1.890 Ft

3,1- 5 Kg: 1.990 Ft

5,1- 10 Kg: 2.190 Ft

10,1- 15 Kg: 2.290 Ft

15,1- 20 Kg: 2.490 Ft

20,1- 25 Kg: 2.690 Ft

25,1- 31,5 Kg: 3.290 Ft

31,51- 60 Kg: 5.390 Ft

60,1- 100 Kg: 8.690 Ft

100,1- 200 Kg: 10.890 Ft

200,1- 300 Kg: 13.990 Ft

Utánvét összege az alábbiak szerint alakul:

0-20.000 Ft: 590 Ft

20.001-50.000 Ft: 690 Ft

50.001-100.000 Ft: 790 Ft

100.001-200.000 Ft: 1090 Ft

200.001-300.000 Ft: 1290 Ft


1. SMS és e-mail értesítés a csomag feladásáról
A DPD SMS-ben vagy e-mailen értesíti Önt a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét.  

2. SMS és e-mail értesítés a kiszállítás megkezdéséről
A második e-mail/SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldjük, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.

3. Értesítés a sikertelen kiszállításról, hogy ne érje meglepetés
Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítjük e-mailen vagy SMS-ben. 


4. Kézbesítési lehetőség
Normál esetben a DPD kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését, utána további átvételi lehetőséget biztosít a címzetthez legközelebbi.

 

Maradt még megválaszolatlan kérdése? Keressen minket!

E-mail: hello@mekoutlet.hu

Telefon: +36-1 300 9092

Messenger üzenet: írok Facebookon

Mikor szállítják ki a megrendelésemet?
A DPD a kiszállítást hétköznapokon munkaidőben teljesíti 8:00 - 17:00 között. A kiszállítás megkezdéséről a futárszolgálat SMS értesítőt küld. A csomagot a DPD weboldalán is nyomon követheti.

Kell-e fizetnem a szállításért?
Amennyiben rendelésének összege meghaladja a nettó 99 000 Ft-ot, mi álljuk a szállítás díját. Nettó 99 000 Ft-ot meg nem haladó rendeléseknél az egész ország területére 1890 Ft a kiszállítás díja (3 kg-ig). Az említett kiszállítási feltételek kizárólag belföldön érvényesek, a külföldi csomagküldés egyedi díjszabású, ami függ a csomag méretétől és súlyától. A pontos díjszabásról érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.

Hogyan fizethetek utánvétel esetén?
Készpénzzel illetve bankkártyával tudja kiegyenlíteni a futárnak az utánvétel összegét.

Hogyan követhetem nyomon a csomagom?
Miután csomagját összekészítettük, és átadtuk a DPD-nek, egy e-mail értesítést kap az Ön által megadott e-mail címre. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot, melyet a DPD csomagkövető oldalán ellenőrizhet.

Futárszolgálattal kértem a kiszállítást, de mégsem jó az időpont. Van lehetőség módosításra?
A kiszállítás megkezdéséig lehetőség van mind az időpont, mind a szállítási cím megváltoztatására. A csomag feladásáról kiküldött e-mail-ben a csomagszámra kattintva kiválaszthatjuk a számunkra megfelelő új időpontot vagy akár új címet.

Nem voltam otthon a kiszállításkor, mi a teendő?
Ha csomagjának kiszállítása sikertelen, az DPD e-mail és sms értesítőt küld a sikertelen kiszállításról. 

Normál esetben a DPD kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését, utána további átvételi lehetőséget biztosít.


Szeretném, ha minél előbb megérkezne a megrendelt termék. Mik a lehetőségeim?
Törekszünk arra, hogy a rendelést követően a lehető leghamarabb a futárhoz kerüljön a megrendelt áru, és zökkenőmentesen meg is érkezzen a megadott címre! A gyors és gördülékeny csomagfeladás cégünk alapfilozófiája, mindent elkövetünk, hogy a termékeidet a rendelést követően rövid határidővel áttudjad venni!

Elégedettségi garancia

Cégünk 15.000+ online rendelést szolgált ki

Szakértői segítség

Nem hagyjuk hibásan választani, telefonon segítünk.

Kiváló ár-érték arány

Törekszünk a kedvező online árak biztosítására

Széles termékkínálat

Több mint 20.000 termék elérhető az oldalunkon.